موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - استقلال و پرسپوليس - تامين اجتماعي - كنفدراسيون فوتبال آسيا - مستمري بگيران - كنفدراسيون فوتبال - تيم هاي استقلال و پرسپوليس - مسابقات ليگ قهرمانان آسيا - بازنشستگان تامين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - ليست آرژانتين - پول بلوكه - آزمون قضاوت - بيمارستان آيت الله طالقاني - نيلوفر آبي - پروژه كنار گذر غربي - سيروس پور موسوي - سنجش صلاحيت حرفه اي معلمان - گروه صنعتي ايران خودرو - طرح كرامت رضوي - جامبولات تديف - مرسي - درونگرايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 07:202020-01-27اقتصادي

فارس من| پروژه آبرسانی روستای محروم «مهدی آباد» لنگ یک پیمانکار


مدیر آب و فاضلاب روستایی مشهد گفت: پروژه آبرسانی شهرآباد را برای مناقصه بر روی سامانه قرار دادیم که بار اول به جز یک پیمانکار، پیمانکار دیگری در این مناقصه شرکت نکرد و اکنون برای بار دوم آن را به مناقصه گذاشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، یکی از سوژه های مردمی ثبت شده در سامانه به ثبت رسیده و تا کنون چند پیگیری در قالب گزارش و گفت وگو توسط فارس به این مسئله اختصاص یافته است.

این بار برای بررسی از روند اجرایی شدن پروژه لوله کشی آب شهرآباد به سراغ مدیر آب و فاضلاب روستایی مشهد رفته و با وی گفت وگویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

بهزاد روغنی در تشریح روند اجرایی شدن پروژه های مربوط به شرکت آب و فاضلاب روستایی مشهد گفت: پروژه ها باید روی سامانه دولت قرار گیرد تا پیمانکار انتخاب شود و مثل گذشته نیست که ما بتوانیم قرارداد ببندیم.

وی بیان کرد: پروژه آبرسانی شهرآباد را برای مناقصه بر روی سامانه قرار دادیم که بار اول به جز یک پیمانکار، پیمانکار دیگری در این مناقصه شرکت نکرد که عملا طبق قانون حذف می شد و نمی توانستیم آن را انتخاب کنیم.

مدیر آب و فاضلاب روستایی مشهد با اشاره به اینکه قانون و روال اینگونه است که مجددا پروژه را به مناقصه بگذاریم و نمی توانیم خارج از چهارچوب قانون عمل کنیم، تشریح کرد: اکنون برای بار دوم پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پروژه آبرسانی روستای محروم «مهدی آباد» لنگ یک پیمانکار

فارس من| پروژه آبرسانی روستای محروم «مهدی آباد» لنگ یک پیمانکار